tisdag 24 februari 2009

25 februari

Höll på att försova mig imårse! Jag förstå då int hur de gick till !! :S Jag vaknade då mamma komme upp med teddy runt halv 6, sen kunde ja inte somna om. Och när ja hade lega ett tag så tänkte jag att ja skull kolla va klockan var, å då var den mellan 25-20 i 7!! Min buss går juh kvart i!! Jag tror aldrig jag ha väre så snabb på hur länge som helst, ja va klar på typ 2 min å gick gode fort till bussen, å ja hann! lite tur man kan ha :) Igår så va ja å klippte mig, de blev rätt kort, känns lite ovant faktiskt, men ja e nöjd ! =) Igårkväll så va ja me jennifer och hjälpte henne att göra semlor :) sen såg vi halv 8 hos mig. imårrn kommer gubben hem, känns bra <3>

1 kommentar:

poro sa...

Så syster maja tar emot om söndagskvälla :P Ja är kompis med moa å ja tyckte no ja känt igen du :P He va ja som följt ve karln som hadd skräp i öge.
ha en fortsatt trevlig kväll på sjukstugun // poro

Poro.blogg.se