söndag 26 oktober 2008

26 oktober

nu e man tillbaks, ha nyss vart hos jacky, d va trevligt. känns mysigt å ha teddy som ligger här på min kudde å vill ha täcke över sej, finns d nå sötare än han. Ha vart skönt å va borta härifrån, ha prata mycke me mina syskon i helgen, å dom tyck precis som jaag, känns skönt att de e nån som gör de. Ja börja va så jävulst läss! fyy! men de kula e att ja klara me, d vet ja att ja gör. d e mycke som snurra i mina tankar när de ha blivi tyst i rummet, å ja vet int va ja ska gö. Ja få väl fortsätta som vanligt, som ja allti göör. För så äre juh, ja säjj fan aldri va ja tyck, ja gör oftast allt för att ja vill att alla andra ska hare bra. ja börja tröttna. ja orka int göre mer. nu fåre fan va nog, ja bry me int ett skit om va andra tyck om jag, för ja ha nåra vänner som finns hos mig, och dom vet ja att dom allti finns kvar. världens bästa människor, så äre. skulle va skönt å få tänka på se själv nån gång, d ska ja försöka göra. å nu ha ja äntligen tagi tag i allt igen, å den här gången ska ja klara re, ja e taggad till tusen! de kom å bli bra,
nu ska ja ligga å mysa me teddy tills ja somna, å imårrn äre månda, då kommer älskling hem

Inga kommentarer: