onsdag 14 januari 2009

14 januari

Hej hej, är hemma från skolan idag pga att ja hade så jävulst ont i skallen då jag vaknade imårse. Mamma tyckte ja skulle ta en dag hemma och bara vila ut mig så jag orkar med allt. Jag gjorde som hon sa, hon nu ångrar jag mig järnet. Har gode tråkigt här hemma, ensam. Och efter att ha pratat me jonas imårse så fick jag bara dåligt samvete, har aldrig haft nån som brytt sig om mig så mycke på de sätt som han gör. Och nu ha ja bestämt me för att skärpa me. Ibland känns de skönt att ha en klippa att luta sig mot. Men men, jag har då ialf tänkt vila idag, om jag mår bra ikväll så är ja bjudn på mat hos farmor å farfar, stekt torsk å farmors egna potatismos, MUMS ! om jag mår bra efter det så ska jag ringa marie å vi ska fara å se korpen finalerna ihop, de skulle va kul tyck ja :) Men ja ha då bestämt me att imårrn ska ja på skolan hur ja än på, å på freda me. För sen efter skolan på freda så far ja iväg te malin , ursch va ja sakna hon. Jonas jobba i veckan, känns tomt, ensamt å allmänt tråkigt. Men ja överlever. Nu ska ja gå å se teve. hare bra gott folk !
jag saknar dom gamla tiderna, då ja fick vara me i de "coola gänget" . Anta att de e över nu :( ...

PUSS Å KRAM

Inga kommentarer: