tisdag 17 februari 2009

18 februari

Jag sitter här på skolan i arvidsjaur, SJÄLV! När ja klev av bussen imårse så de bara jag från min klass, konstigt tyckte jag. Eller ja tyckte juh mest synd om dom, eftersom dom skulle missa prove som vi har idag. Men till min stora förvåning så är det BARA jag här av mina klass.. Lite märkligt. Men tydligen så hade lärarn ångra se igår med att vi skulle ha prov idag, å istället skulle vi få jobba själva i malå, jag for från skolan klockan 3 å hon mejlade detta vid 4 . Jag läste inte mejlen igårkväll eftersom ja hade annat för mig. Alla andra i malå visste, så nu sitt ja här själv. När ja gick till min lärare å skull säjja va ja tyckte så sluta de me att de va ja som va boven. Tydligen ska man läsa mejlen 188 ggr om dagen.
Men som tur e så ha ja världens underbaraste pappa, han och teddy skulle komma och hämta mig, han e helt enkelt bäst!!!

Inga kommentarer: