tisdag 23 september 2008

23 September

Heej Hallå!




Nu sitter man här på skolan och har ingenting att göra! Har egentligen sovmorgon idag, men va hjälper de när man åker buss. + att ja hade tänkt gå å lägga me i en säng på skolan, men då hade 1:erna lektion där, så de sket se juh! URSCH! och sen måste jag fara och prata me Hjördis nu snart.




Jag och Marie trodde att vi skull få sluta tidigt idag, eller vi hoppades på de, men troligtvis så blir det inte så . eller jag VET att de inte blir så, Hjördis vill tydligen inte släppa oss...




Och igår så färgade mamma mitt hår, haha de var som små spännande :P ja va lite rädd där ett tag, men de gick juh bra till slut. Sen så ha ja prata me syster yster. Å hon å Timmy kanske skulle komma hem i helgen! hoppas hoppas hoppas! Då hade jag tänkt att hon ska få äran att klippa mig! Har tagit ut 2 bilder, men den ena är hemma och jag hittar den inte på internet här!


Men nått i den här stilen troja.

Men om dom int kom hem i helgen, ja då vet ja då int va ja ska göra :S Fan så tråkigt.

Kanske ska fara te lycksele på freda, men inget är bestämt än. Bero på hur mycke ja kommer att få i lön den här månaden, jag tror inte att ja kommer att hoppas av glädje precis :S men men. Måste spara pengar nu! :D

Har även suttit och kollat mitt shema över praktiken ännu en gång. Och jag får damp! jobbar hela fre, lör, sön nästa helg! till 12 i stort sett varje dag, och jag får inte 1 enda krona för de! Åsså jobbar jag 9 h för mycle, och har inte alltid 11 h nattvila som jag tydligen har rätt till, de ska ja fan se till att jag får!

Ajaaa, ska gå å gö nå vettigt för en gångs skull. CYA!

<3

Inga kommentarer: