fredag 26 september 2008

26 September

Har just vart å äti nå sallad, å nu ha ja rast i typ 30 min, man har fan inte tid för nånting känns de som! Men men , nu slipper man ju att vara på skolan i ca 4 veckor + 1 v lov! SKÖNT! :D
Marie lyckades övertala mig till att följa me te lycksele ikväll, får väl se hur det blir, förhoppningsvis så blir de kul :) men jag har absolut inget att ha på mig, och mina ideer börjar ta slut. Så jag är som i en kris situation just nu :P Meen jag får väl se hur ja löser de hära. Vi som far på utgång är marie, erik, daniel, jennie, samuel å jaag! Hoppas de blir kul = )
Förövrigt så tror jag även att jag är sjuk idag, men de ska fan inte få stoppa me ;)
Jag å marie ska göra oss i ordning tillsammans å såå, så vi få väl se hur de slutar ;P

Jag och marie va inne på en sida igår ;)
Makemebabies.com
Jag har fan inte skratta så mycke åt ett kort på en unge på hur länge som helst, han va juh inte ens sööt!! Nu vet jag nästan inte om jag vill ha några barn alls ;) haha :D
Men tydligen så går det inte så bra för marie som sitter här brevi å svär å hyt :D Ja tro ja måst gå å hjälp hon :D
TREVLIG HELG!

Inga kommentarer: