tisdag 2 december 2008

2 december

Ojojoj ! Nu äre väl snart dax att hitta den dära julkänslan som man gömmer här någerst :P De e juh typ jul snart! Ja kan typ inte fatta re! Och ja ha int börja köpa nå julklappar än heller :S SNYGGT JOBBAT MAYA! att ja allti ska göra allt i sista sekunden ! ja bli typ galen påme själv! Imårse missade ja bussen också, för första gången på 1,5 år, you go girl! fan va arg ja va! ja hade 15 min påme å gå te bussen, men när ja skulle låsa dörren så hittade ja inte mina nycklar :S Ja fick panik å började kuta runt i lägenheten för att hitta dom, men dom fanns verkligen inte någonstans! Å ja gatt juh låsa dörren, och ja börja tro att ja hade tappat bort nyckelknippan, å då skulle jag nog nästan dö. Har hur mycket som helst på den. Men tillsist så hittade jag den på ett ställa där jag inte hade förväntat mig att ja hade lagt den, å då vare 3 min kvar te bussen skulle gå, så ja gick å lame igen, men ja kände me lite små dom, trodde att jonas hade råka tagi dom då han for, så ja ringde å väckte han, flååt gubben , d va int meningen !





Men men, ja ha då vöre me teddy hela dagen idag :) Han e verkligen den sötaste jag vet, d e typ synd om han :) Vi to på oss vinterkläderna å gick till farmor å farfar ett tag, å farmor tyckte att ja hade så lite kläder påme, så hon börja hämta fram nya varma sockar m.m, dom e så himla söta :) Ska snart börja me trafiken också, måste ta tag i de dära idag känner jag! Hoppas bara att ja int ha missa allt för mycke idag :( ÅHH d e så typist! men men.





Ja hade tänkt släpa me me mamma ner på byn sen när hon komemr hem, måste verkligen kolla om ja hittar nå bättre skor å ha i de här vintriga vädret !





Och jag vet inte va ja ska köpa i julklapp till alla! Ja ska köp till mamma, pappa, kim, farmor, farfar å mormor. Julklappen som jonas ska få ha ja redan bestämt =) Ja måst bara få resurserna att kunna å hinna köpa dom :D men men, de bli säkert braa.





Helgen som var va mycket trevlig må ja säjja :) gjorde en massa kul, men de va mysigt att få va me jonas en hel helg, d e som jobbigt å måsta va utan han varann vecka, men nu få ja vänt en vecka till innan han kommer hem. ska försök gö bort så mycke skolarbete som möjligt, de bli säkert bra :)



dom här 7 månader med dig har varit dom bästa i hela mitt liv.

Jag älskar dig Jonas Önnerlöv <3


Inga kommentarer: