onsdag 24 december 2008

24 december

Good juul allihopa! :D

Ändå kul de känns me jul :) Känns bra
Har än så länge öppnat alla julklappar ja fick av gubben, sen fick vi ett var av mamma :)
Av jonas så fick jag en volymemaster, och ett jätte fint halsband , och av mamma fick vi en chokla ask var, å en trisslott , sööt mamma e =)

Och jag känner mig så himla glad, jag har aldri känt att ja ha mått såhär bra, jag märker att jonas gör så mycke som får mitt liv att bli bättre, just nu e han i lycksele å fira jul me sin syster å hennes sööta barn :) å några andra, snart kommer staffan, britt-marie, jimmy å mormor :) å alla syskon e hemma, + johnny ! kan de bli bättre? :) De ska bli skönt att få fira jul me familjen , å nu ska ja gå å sminka me , så ja e klar då alla kom =)

PUSS PÅ ER !

All I want for christmas is you <3

Inga kommentarer: