onsdag 31 december 2008

31 december

Det känns som att de här året ha gått gode fort, faktiskt.
förra året vid den här tidpunkten så var jag med signe, hon skulle äta familjemidda me vi , jag saknar dig gummsan! men ja hoppas ni hare trevligt borta i kittelfjäll :)
Trore eller ej, men igår så had ja å jonas vöre tillsammans i 8 månader. Kanske de e därför de här året gått så snabbt, och jag kom även ihåg att det är ett år sen ja pratade me han för allra första gången. helt sjukt :) men underbart
Och nu får jag det ja ville, fira nyår me gubben, ja har han dessutom alldeles för me själv :)
vi hade lite beslutsångest men tillslut bestämde vi oss för att boka hotellrum i lycksele med 3 rättersmiddag ikväll, och sen ska vi bubbla å basta. Så det är så min kväll kommer att se ut, och jag skulle aldrig byta bort den mot något annat :)
nu ska ja städa bort lite, sen ska ja gå å väcka jonas, sen far vi
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOP!
// majsan

Inga kommentarer: